هفته قبل از خواب زمستانی

فصل 2 انیمیشن باب اسفنجی
26 مهر 1401
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 14 دقیقه
هفته قبل از خواب زمستانی

هفته‌ی قبل از خواب زمستانی و دردسرهای باب اسفنجی با سندی

هفته‌ی قبل از خواب زمستانی اسم یکی از قسمت‌های فصل دوم باب اسفنجی شلوارمکعبیه. در این قسمت سندی و باب اسفنجی، قبل از اینکه سندی به خواب زمستونی بره، بازی‌های ورزشی سنگین انجام می‌دن.

شخصیت‌هایی که توی قسمت هفته‌ی قبل از خواب زمستانی هستند

سندی چیکس

شخصیت باب اسفنجی شلوارمکعبی

ماهی تپه‌ی شنی

کمپر

اسکی‌باز خانم

کودک 1

دخترماهی

گری حلزونه

صدف‌های غول‌پیکر

طبال واقعی

ارون اسپرینگر

اختاپوس هشت‌پا

یوجین کربس

شخصیت‌های تصادفی

لری خرچنگه

پاتریک استار

دیگر اهالی بیکینی‌باتم

ماهی فیلی

شاه نپتون

خلاصه این قسمت

این قسمت در خونه‌ی گنبد درختی سندی شروع می‌شه و سندی داره برگ‌های پاییزی رو به شکل ایالت تگزاس روی هم جمع می‌کنه. سندی به برگ‌هایی برمی‌خوره که قرار بود باب اسفنجی جمعشون کنه، اما چون شن‌کش کوچیک و مسخره‌ای داره، نمی‌تونه این کار رو کنه. سندی که داره کارهای خودش رو خیلی سریع انجام می‌ده، به باب اسفنجی می‌گه بره یه کار دیگه بکنه. باب اسفنجی نمی‌دونه که چرا سندی این‌قدر عجله داره، برای همین سندی بهش یادآوری می‌کنه که هفته‌ی بعد می‌ره تو خواب زمستونی. سندی کلی کار داره که توی 168 ساعت باقی‌مونده از انجام دادنشون عاجزه. باب اسفنجی بهش قول می‌ده که تمام وقتی که برای آقای خرچنگ کار نمی‌کنه رو به سندی کمک کنه و سندی هم مشتاقانه پیشنهادش رو پذیرفته.

فعالیت‌هاشون شب و روز ادامه داره؛ روی شن‌ اسکیت‌سواری می‌کنن، هم‌دیگه رو از روی سوزن‌ماهی با گوش‌پاک‌کن غول‌پیکر پایین می‌ندازن، سرسره‌بازی می‌کنن و کاه رو توی انبار سوزن پیدا می‌کنن. این کارها خیلی خطرناکه و باب اسفنجی که اندازه‌ی سندی سخت‌جون نیست، به خودش صدمه می‌زنه و چندین بار از مرگ قسر در می‌ره. باب اسفنجی که دیگه نمی‌خواد با سندی کارهای خطرناک بکنه، می‌ره زیر خونه‌ی پاتریک قایم می‌شه و سندی هم که نگران امنیت باب اسفنجیه، همه‌ی اهالی بیکینی‌باتم رو مجبور می‌کنه که بی‌جهت یه گروه جست‌وجو تشکیل بدن و دنبالش بگردن.

سندی چیکس وادارشون می‌کنه مکان‌های خطرناکی رو بگردن، مثل زمین‌های گوگردی، مزرعه‌ی زالو و لونه‌ی یه خارپشت سمی دریایی. بعد از چندین روز جست‌وجوی بی‌ثمر می‌خوان استراحت کنن، اما سندی تسلیم نمی‌شه. یه کمی وقت می‌خوان که برن به بچه‌هاشون برسن، اما سندی بهشون می‌گه از بچه‌هاشون برای گشتن جاهایی استفاده کنن که بزرگ‌ترها بهش دسترسی ندارن. با تشدید مخالفت‌ها، سندی با عصبانیت می‌گه که هیچ‌کس نمی‌ره تا وقتی که باب اسفنجی پیدا نشده. اهالی شهر بیهوده تلاش می‌کنن سر سندی کلاه بذارن و چیزهایی مثل جعبه‌ی غلات و موز رو جای باب اسفنجی قالب کنن. یکی از ماهی‌ها به آسمون اشاره می‌کنه و می‌گه احتمالاً باب اسفنجی اون بالاست و وقتی سندی بالا رو نگاه می‌کنه و با گیجی سرش رو پایین می‌آره، می‌بینه که همه از فرصت استفاده کردن و رفتن زیر سنگ پاتریک قایم شدن.

سندی که از کوره در رفته، دیگه داره برای پیدا کردن باب اسفنجی شهر رو هم نابود می‌کنه. مردم شهر می‌گن که چقدر زیر سنگ احساس امنیت دارن، درست مثل باب اسفنجی که بدون تشریفات پرتش می‌کنن بیرون که سندی پیداش کنه. سندی که صدا رو می‌شنوه، به سمت باب اسفنجی هجوم می‌بره و اونم داره سعی می‌کنه دوباره قایم بشه، اما فایده‌‌ای نداره. سندی با شادی باب اسفنجی رو در آغوش می‌گیره و بعدش اونو برای له کردن اتم دنبال خودش می‌کشه، اما باب اسفنجی ازش خواهش می‌کنه که یه لحظه صبر کنه و بهش گوش بده. باب اسفنجی بالاخره بهش توضیح می‌ده که دیگه نمی‌تونه بازی‌های خطرناکشون رو ادامه بده و التماسش رو می‌کنه که باهاش دوست بمونه. اما متوجه می‌شه که سندی دیگه به خواب ناز فرورفته؛ باب اسفنجی هم که خسته شده نفس راحتی می‌کشه و خودش هم خوابش می‌بره. پاتریک از مغازه به خونه برمی‌گرده و مردم رو می‌بینه که از زیر سنگش به بیرون زل زدن و با عصبانیت فریاد می‌زنه «شما کی هستید؟!» و قسمت تموم می‌شه.

هفته قبل از خواب زمستانی از فصل دوم انیمیشن باب اسفنجی رو چطور ببینیم؟

حتی اگه از طرفدارای باب اسفنجی نیستین سانی فیلم بهتون پیشنهاد میده همین حالا مهمونش باشید و کلیک کنید هفته قبل از خواب زمستانی رو ببینید و لذت ببرید. ما توی سانی فیلم فکر می‌کنیم شما هم از طرفدارای پر و پا قرص باب اسفنجی خواهید شد. اگه همین الانشم از طرفدارای باب اسفنجی هستید احتمالا توی سانی فیلم دارید از دیدن این قسمت با دوبله فارسی و کیفیت HD لذت می‌برید.