همراه خانم جوان

فصل 1 انیمیشن باب اسفنجی
19 مهر 1401
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
همراه خانم جوان

همراه خانم جوان و داستان پر کردن یک جای خالی توسط باب اسفنجی

همراه خانم جوان اسم یکی از قسمت‌های فصل اول باب اسفنجی شلوارمکعبیه. در این قسمت دوست‌ پرل قبل از جشن فارغ‌التحصیلی پرام قالش می‌ذاره و جاش باب اسفنجی پرل رو همراهی می‌کنه.

شخصیت‌های این قسمت چه کسانی هستند؟

شخصیت باب اسفنجی شلوارمکعبی

پرل کربس

آقای خرچنگ

اختاپوس هشت پا

گری حلزونه

پاتریک استار

مارجی استار

ماهی توی مجله

اوکتاویوس رکس

شخصیت‌های تصادفی

خلاصه این قسمت

این قسمت با باب اسفنجی در کراستی‌کرب شروع می‌شه که داره توی آشپزخونه یه کربی‌پتی درست می‌کنه. دقیقاً همون لحظه پرل دوان‌دوان و شدیداً گریان از راه می‌رسه و چیزی نمونده که سیلِ گریه‌ش رستوران رو ببره. آقای خرچنگ ازش مشکل رو می‌پرسه و اونم توضیح می‌ده که دوست خوش‌تیپ و قدبلندش دقیقاً قبل از پرام قالش گذاشته. آقای خرچنگ پیشنهاد می‌کنه که خودش همراهی‌ش کنه، اما شروع می‌کنه به گریه کردن و زلزله راه می‌ندازه. بعدش می‌گه که اختاپوس یا یکی از مشتری‌های رستوران رو ببره پرام، اما به گریه‌ش ادامه می‌ده و باعث می‌شه زلزله بدتر هم بشه. آخر سر پیشنهاد می‌کنه که باب اسفنجی همراهی‌ش کنه. پرل که نمی‌خواد باب اسفنجی خجالت‌زده‌ش کنه، التماسش می‌کنه که تمام تلاشش رو بکنه تا کار خیطی انجام نده.

توی خونه گری یه مجله‌ی آموزشی به باب اسفنجی می‌ده و باب اسفنجی هم با راهنمایی اون از پاهای مصنوعی خیلی بلند و بی‌ثباتی استفاده می‌کنه که تو چشم پرل خوش‌تیپ و قدبلند به‌نظر برسه. شب پرام اوضاع اولش برای باب اسفنجی و پرل خوب پیش می‌ره. اگرچه، لباس باب اسفنجی شروع می‌کنه به خراب شدن و با یه فاجعه‌آفرینی پرل رو به‌شدت خجالت‌زده می‌کنه. باب اسفنجی که همه‌چیز رو در پرام شکونده و داغون کرده، گریان به سمت سرویس بهداشتی خانم‌ها می‌دوه.

پرل که دلش براش سوخته، سعی می‌کنه باهاش حرف بزنه و اعتمادبه‌نفسش رو برگردونه. آخر سر موفق می‌شه و برمی‌گردن که به رقص پرام برسن. اونا شروع می‌کنن به رقصیدن «مثل اسفنج» که بعدش همه همین رقص رو تقلید می‌کنن. البته این خیلی‌ها رو زخمی و نابود می‌کنه. یه گروه خشمگین پرل و باب اسفنجی رو بلند می‌کنن و فکر می‌کنن که به‌قدری معروفن که می‌شه بلندشون کرد و بعدش هم از ساختمون پرتشون می‌کنن بیرون.

باب اسفنجی معذرت‌خواهی می‌کنه، اما پرل بهش می‌گه که خودشو ناراحت نکنه چون از اولش هم می‌دونسته که قراره فاجعه به بار بیاد و حتی با وجود این فاجعه بازم بهش خوش گذشته. آقای خرچنگ در رو با یه شن‌کش باز می‌کنه و می‌گه «از من دور شو ای گل!» پرل فکر می‌کنه که منظورش اونه، اما آقای خرچنگ منظورش واقعاً یه گلی بوده که توی پیاده‌رو بوده. پرل از باب اسفنجی خداحافظی می‌کنه و به خونه برمی‌گرده و سعی می‌کنه توجه باب اسفنجی رو جلب کنه، اما باب اسفنجی انگار یخ زده.

آقای خرچنگ موفقیت باب اسفنجی در پرام رو بهش تبریک می‌گه و بعدش به خونه‌ش می‌ره و در رو می‌بنده و بعدش باب اسفنجی به شکل عروسکی خودش برمی‌گرده و شروع می‌کنه به خندیدن و قسمت تموم می‌شه.

همراه خانم جوان رو چطور ببینیم؟

این قسمت از فصل اول انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی رو میتونید توی سایت سانی فیلم با کیفیت HD و دوبله فارسی تماشا کنید. به عنوان یه پلتفرم VOD تلاش کردیم برای علاقمندان به کارتون و انیمیشن تماشای آنلاین کارتون از همیشه راحت تر باشه. ما سعی کردیم سینمای شما باشیم برای تماشای کارتونهای مورد علاقتون.